5 september 2012

Hej träningsvärk



När jag väl tränar nuförtiden så går jag oftast in i gymmet, där är det mätbart, där ser jag hur jag utvecklas och jag tycker att det nog är där jag får mest resultat. Men då tanken är att jag snart (helst igår) ska hålla ett pass som heter Kondition/förbränning/styrka så pallrade jag mig in som deltagare i gruppträningssalen ikväll.

Och alltså, jag älskar ju gruppträning, fy fan vad det är roligt. Inte blev det sämre av att instruktören visade sig vara en riktig sadist som under 30 min styrka tvingade oss att träna ben i icke mindre än 25 (!) minuter. Jag stapplade ut från gruppträningssalen, kröp upp för trappan, 5-minuterscykelturen hem tog det dubbla och jag har tremor i hela mig en timme efteråt. Imorgon kommer jag ha ett burning ass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar