9 september 2012

Träningsreflektion

God damnit vad jag hatar att träna ben, det enda jag hatar mer är maskiner med fler än två inställningsspakar (varav den ena är för vikterna). Idag utmanade jag mitt tålamod och tränade baksida lår i en vidrig maskin jag aldrig sätter mig i igen, kände mig lite som ett ufo när jag försökte ställa in fotstöd, lårstöd, ryggstöd, vinkling på rörelsen och sen var det nåt mer skit jag inte ens brydde mig om att försöka lista ut vad det var.

Det gick ungefär som man kunde förvänta sig och som sagt, det var första och sista gången. Men det var jobbigt i alla fall, vi får se om jag har träningsvärk på rätt ställen imorgon eller om jag bara har ont i knäna, tror inte alla maskiner är gjorda för människor som mäter mindre än 160 cm över havet. Jag vägrar medge att det skulle vara jag som är oteknisk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar