6 maj 2012

Dag -1

Så har jag äntligen min egen blogg. Jag vet inte riktigt vart det här kommer leda men vi börjar så här så får vi se varthän det bär?

Jag letar jobb sedan en vecka tillbaka och spenderar just nu mina vardagar på biblioteket, skrivandes ansökningar, hetsfacebookande och drömmande om ett liv där jag mellan 08.00 och 16.30 befinner mig på en arbetsplats med många fikaraster och arbetskollegor att heja på. Eftersom jag behöver något mera att göra tänkte jag passa på att förbättra mitt liv, och jag tänker mig ett en-vecka-i-taget-upplägg.

Steg 1: Säg ja till livet. Jag säger nej, jag orkar inte, det är för svårt till alldeles för mycket i mitt privatliv. Nog! Nu är det dags att säga ja till (nästan) allt i en vecka. Jag hoppas ingen ber mig vindsurfa eller hoppa bungyjump.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar