23 maj 2012

Stayin' positive

Solen skiner ute, det är äntligen helt tokigt varmt och helt fel dag att gå upp och grädda ett härligt surdegsbröd till sin familj innan man åker till ett mörkt hörn på bibblan

(nån jävel snodde min fönsterplats, där har man för att man är huslig och kommer sent)

och does one's shit. Vilket för dagen verkar vara "inte ett skit". Har upptäckt clip.dj där man kan ladda ner musik från youtube till sin portabla musikspelare och det och en kompletterad spontanansökan till stadens "universitet" är väl ungefär vad jag lyckats åstadkomma idag. Så nu sitter jag och äter på mina proteinpannkakor som är så torra att det dammar i munnen och formligen sprudlar av livsglädje och njutning. Nåt i den stilen, i alla fall. Nästa gång ska jag komma ihåg att frysa kylklamparna så jag kan ta med mig nåt slags keso eller kesella till, deras torftighet dämpas lite av det...

Nåväl. Snart ett nytt försök med bodypump, funderar på att byta ut dagens promenad mot crosstrainer innan passet så jag har en ursäkt att smita tidigare...nu har jag ju i alla fall ny musik till träningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar