31 maj 2012

Snart halvvägs

Pust, vilka dagar det varit, stoppade åtta ansökningar i brevlådan idag (yay me!), har tränat helt OK, inte bloggat så mycket.

Maten har gått helt OK, har medvetet inte skrivit så mycket om den, men jag funderar mycket på min formtoppning. Jag kanske ska satsa på att bygga lite mer massa innan jag skalar av fettet? Målet med den här formtoppningen kanske är fasthet? Efter all coreträning börjar jag inse att det kanske ändå blir en hudvolang på magen om jag skalar bort fettet, jag har inte så mycket muskler som jag tror därunder...

Kommande vecka blir mer fokus på uthållighet och styrka i coretrakten, lågintensiv konditionsträning (tar löpningen...sen...?) och ett par tyngre styrketräningspass. Alltid påfyllning innan träningen, är veckans läxa, när jag morgontränat får jag inte ut så jäkla mycket på gymmet - vilket inte är så konstigt eftersom jag tränat före frukost.

Imorgon blir det cykling 2x1 mil (till systergymmet), eventuellt ett litet pass i gymmet, jag tänker triceps, magstyrka, om jag känner mig masochistisk - benstyrka innan jag cyklar hem... Kan bli kul i vilket fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar